Vertrek! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van emilyensanne - WaarBenJij.nu Vertrek! - Reisverslag uit Emmen, Nederland van emilyensanne - WaarBenJij.nu

Vertrek!

Door: Emily

01 Oktober 2013 | Nederland, Emmen

Dag lieve mensen!

Hier komen onze verslagen van ons reisje op te staan! We vliegen morgenvroeg dan toch echt naar onze eerste bestemming: Rio de Janeiro!

Veel kusjes en knuffeltjesssss

• 01 Oktober 2013 - 18:36

Carin:

Hallo lieverds,
    Heel fijn dat we jullie kunnen volgen en ik hoop dat jullie heel veel leuke avonturen beleven die wij kunnen lezen. Ik mis jullie nu al!♥

• 01 Oktober 2013 - 19:00

MARITA:

We zullen jullie verslagen met veel plezier gaan lezen en wensen jullie voor morgen een goede vlucht en een fantastisch begin van jullie reis, ROB&MARITA

• 01 Oktober 2013 - 22:53

Cobi De Jonge:

Emily en Sanne,
    Morgen begint jullie avontuurlijke wereldreis en ik wens jullie ontzettend veel plezier, leuke ontmoetingen, prachtige bezienswaardigheden en humoristische belevenissen.
    Leven met het minimale, vanuit je rugzak. Wie doet jullie dat na?
    Ik vind jullie echt superhelden en kijk uit naar jullie reisverhalen, die uiteindelijk in een boek zullen belanden.
    Dikke knuffel en buen viaje!
    cobi.

• 02 Oktober 2013 - 20:41

Ria:

Lieve meiden, nu gaat het eindelijk echt beginnen. Zo hard voor gewerkt. Leuk dat we jullie kunnen volgen. Het zal stil worden thuis, maar met de verhalen van de avonturen die jullie beleven , reizen we ook een beetje mee. Geniet er van......

• 02 Oktober 2013 - 22:30

Mans:

Lieven Sanne en emily
    Opweg naar het grote avontuuur....goede reis.
    Liefs Mans n Hennie