RIOOOOOO - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van emilyensanne - WaarBenJij.nu RIOOOOOO - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van emilyensanne - WaarBenJij.nu

RIOOOOOO

Door: Sanne en Emily

03 Oktober 2013 | Brazilië, Rio de Janeiro

oláaaaa

We zijn veilig geland en aangekomen in het godverdomme bewolkte Rio de Janeiro. geen jezus te vinden...
Maar dat mag de pret niet drukken, allemachtig wat is het hier prachtig! Onze eerste hostel-slaapzaal ervaring was dikke prima, maar we waren dan ook volledig uitgeteld

Door het tijdsverschil zaten we vanochtend al vroeg in de ontbijtzaal en vertrokken we een uurtje later heerlijk naar het strand. Helaas geen zon.. Dus op naar de botansiche tuin en de eerst aap is een feit! het was echt super mooi; zie de fotos!

het schrijven gaat zoals jullie zien hartstikke moeizaam, maar we beloven de volgende keer met een spannender bericht te komen!

een hele dikke knuffel uit rio, en nog super bedankt voor alle lieve berichtjes!

laterrrrrrrrr

• 04 Oktober 2013 - 10:48

Anja :

Hey dames, toppie dat jullie goed aangekomen zijn! Leuk om jullie zo te volgen! Knuffel van ons (Stan, Silke, Johan & Anja)

• 04 Oktober 2013 - 16:29

Annelies:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Rio. Heel veel plezier en hopelijk laat het zonnetje zich snel zien. Ik blijf jullie zeker volgen en kijk uit naar jullie spannende verhalen. Groetjes Annelies

• 07 Oktober 2013 - 17:22

Ida:

Super dat jullie goed zijn aangekomen, geniet ervan ondanks het bewolkte weer.
    liefs en XXX van Piet&Ida